Oud en Nieuw in Hanmer Springs - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Chris Rinsma - WaarBenJij.nu Oud en Nieuw in Hanmer Springs - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Chris Rinsma - WaarBenJij.nu

Oud en Nieuw in Hanmer Springs

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

02 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Hanmer Springs

Om 2013 goed af te sluiten heb ik op oudjaarsdag tog nog zo'n 8 uur gewerkt bij Dan op de farm. Na het werk heb kreeg ik te horen dat Dan en Mandy uiteten gingen met de kinderen en ik moest maar even wat verzinnen.. Na halfuur denken besloten om naar Hanmer Springs te gaan. Zo'n 60 km ten noorden van Culverden, wat bekent staat om zijn natuurlijke warm waterbronnen. Ik kon mooi de groene truck van Dan mee krijgen, na een uur rijden was ik het kleine dorp Hanmer Springs. Aangekomen in het hostel bleek de eigenaar Nederlander, mooi mee gesproken. S'avond de stad ingeweest, niet echt veel te beleven. Waren vooral veel ouderen aanwezig (25-50 jaar), terug naar het hostel ontmoette ik nog eens 5 Nederlanders, 4 Hagenezen en een Rotterdammer, daar de hele avond/nacht mee rondgebracht. Volgende dag zelf de Hanmer Springs, de warm water bronnen uitgeprobeert. De natuurlijke bronnen stinken. Het ruikt naar ijzerwater/stilstaand water. Das was niet zo'n succes maar de glijbanen waar natuurlijk ge-wel-dig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Hanmer Springs

Mijn eerste reis: Nieuw Zeeland

-

Recente Reisverslagen:

02 Mei 2014

Bangkok

23 April 2014

Leaving NZ

14 April 2014

Back to backpackerslife

24 Maart 2014

Weekje naar het zuiden

28 Februari 2014

werk werk werk
Chris

Actief sinds 14 Okt. 2013
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 4187

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2013 - 02 Mei 2014

Mijn eerste reis: Nieuw Zeeland

Landen bezocht: