Farm - Reisverslag uit Culverden, Nieuw Zeeland van Chris Rinsma - WaarBenJij.nu Farm - Reisverslag uit Culverden, Nieuw Zeeland van Chris Rinsma - WaarBenJij.nu

Farm

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

08 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Culverden

Tot en met 5 januari was ik op de farm van Dan en Mandy. De laatste 2 weken heb ik nog veel met de bulldozer gewerkt, ook kwamen er steeds meer Wooffers bij op de farm. Dus werd steeds gezelliger en vond het wel jammer dat ik weg ging. De drie dagen na de Kerstmis was er ook nog een franse jongen, die werkte in Nelson. Een paar jaar eerder maakte die alle gates voor de Farm. We gingen in dat weekend samen met zun tweeen op jacht op herten en konijnen. Hij had zelf een mooi vrouwtjes hert geschoten, zelf gefilieerd en uit elkaar gesneden. Op zondag 5 januari werd ik naar Christchurch gebracht door Dan, die ging wielrennen in Christchurch, praktising voor de coast to coast (zo'n 250 lange tour waarbij je moet wielrennen, hardlopen en kanoen in de rivier). Ikzelf ging naar Christchurch voor om werk te zoeken en om gemakkelijke en goedkoop vervoersmiddel te zoeken voor dat werk.