Farm - Reisverslag uit Culverden, Nieuw Zeeland van Chris Rinsma - WaarBenJij.nu Farm - Reisverslag uit Culverden, Nieuw Zeeland van Chris Rinsma - WaarBenJij.nu

Farm

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

08 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Culverden

Tot en met 5 januari was ik op de farm van Dan en Mandy. De laatste 2 weken heb ik nog veel met de bulldozer gewerkt, ook kwamen er steeds meer Wooffers bij op de farm. Dus werd steeds gezelliger en vond het wel jammer dat ik weg ging. De drie dagen na de Kerstmis was er ook nog een franse jongen, die werkte in Nelson. Een paar jaar eerder maakte die alle gates voor de Farm. We gingen in dat weekend samen met zun tweeen op jacht op herten en konijnen. Hij had zelf een mooi vrouwtjes hert geschoten, zelf gefilieerd en uit elkaar gesneden. Op zondag 5 januari werd ik naar Christchurch gebracht door Dan, die ging wielrennen in Christchurch, praktising voor de coast to coast (zo'n 250 lange tour waarbij je moet wielrennen, hardlopen en kanoen in de rivier). Ikzelf ging naar Christchurch voor om werk te zoeken en om gemakkelijke en goedkoop vervoersmiddel te zoeken voor dat werk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Culverden

Mijn eerste reis: Nieuw Zeeland

-

Recente Reisverslagen:

02 Mei 2014

Bangkok

23 April 2014

Leaving NZ

14 April 2014

Back to backpackerslife

24 Maart 2014

Weekje naar het zuiden

28 Februari 2014

werk werk werk
Chris

Actief sinds 14 Okt. 2013
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 4179

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2013 - 02 Mei 2014

Mijn eerste reis: Nieuw Zeeland

Landen bezocht: