Back to backpackerslife - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Chris Rinsma - WaarBenJij.nu Back to backpackerslife - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Chris Rinsma - WaarBenJij.nu

Back to backpackerslife

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

14 April 2014 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hello Friends

Afgelopen 2 weken heb ik nog heerlijk gewerkt bij het metaalbedrijf. Van t weekend tas ingepakt, voor de laatste keer gestapt in Christchurch en gelijk afscheid genomen van "de groep" van het hostel. Vandaag (maandag) had ik om 10 uur sochtends de vlucht van Christchurch naar Wellington. Erg druk in het verkeer tussen 8 en 9 uur, waardoor ik op 3 minuten na het vliegtuig had gehaald :) Vluchtje van 45 minuten, heel erg bewolkt waardoor ik alleen in het begin wat van Christchurch zag en maar op het einde wel heel Wellington.

Zit momenteel in het Base Hostel midden in het centrum, hoop morgenvroeg de bus te pakken richting Taupo om woensdag of donderdag de Tangoriro Crossing te doen: Een 7 uur durende wandeling naar 2 werkende vulkanen. Heb het weerbericht voor de week gezien, hele week regen, hoop eigenlijk net dat 1 dag het droog is. Om daarna vrijdag terug te gaan waar ik ben begonnen, Auckland. In het weekend ga ik dan nog noordelijker: Bay of island en Whangarei om vervolgens maandag terug te keren en woensdagavond het vliegtuig te pakken vanaf Auckland richting Thailand!

• 16 April 2014 - 23:33

Erik:

Leuk verhaal Chris! Op naar Thailand, ik wil ook!!!!

• 16 April 2014 - 23:37

Bertha:

Hee chriehe!!
    Ik ga hier heel hard bidden voor goede weergoden voor vandaag!!! Hoop echt dat je die bere-tocht kan maken: wat een ervaring!!!
    En in het noorden beach-hoppen? Geniet er maar lekker van, want in bangkok is The Beach (film opgenomen vlakbij Kho PhiPhi) ver te zoeken!

Cheers mate!

• 20 April 2014 - 16:06

Egbert En Lenie:

Lieve Chris,

Mooi verhaal. We zijn benieuwd of je ook nog de werkende vulkanen hebt gezien.
    Zo langzamerhand heb je heel Nieuw Zeeland wel gezien.
    Nog een paar nachtjes, dan zit het er op, jongen.
    Toch best wel snel gegaan, hé?
    Geniet er nog maar even van!
    We hebben morgen wel weer even contact.

Lieve groetjes van heit en mem.