Vliegreis - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Chris Rinsma - WaarBenJij.nu Vliegreis - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Chris Rinsma - WaarBenJij.nu

Vliegreis

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

20 Oktober 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Donderdagmiddag begon om half 3 mijn vliegreis naar Nieuw Zeeland. Naar eerst een tussenstop in Thailand van een uur doorgevlogen naar Taiwan, Taipei. Daar was de overstap tijd 9 uur, dus tijd genoeg om even de stad te verkennen. Na eindelijk de goede buslijn te hebben gevonden naar het centrum van de stad, duurde de busreis een half uur. Van 4 tot 6 heb ik de stad verkent, wat niet erg toeristisch was, tussendoor wat gegeten en daarna teruggelopen naar het centrum/centraal station.Blijkt een erg drukke stad te zijn (2,5 miljoen inwoners). Na rondgevraagd te hebben in CS waar de bus naar het Airport ging, blijkt dat ze me allemaal de verkeerde kant hadden opgestuurd. Uiteindelijk gevraagd te hebben aan een politieman buiten, de goede bus te pakken. De reis naar het vliegveld duurde 45 minuten door de spits en was ik nog maar net op tijd voor de vliegreis naar Sydney. Hier ook weer een tussenstop van een uur, door naar Auckland gevlogen. zaterdagavond 6 uur kwam ik aan op het vliegveld van Auckland. Na de busreis aangekomen in het hostel, toch nog even de stad ingeweest om te kijken wat er te beleven is, erg druk omdat hetzaterdagavond was. Zondag uitgeslapen tot 3 uur dus lekker wakker worden.

• 20 Oktober 2013 - 08:42

Heit En Mem Vanuit Bant:

Hee Chris, leuk je eerste verhaal te lezen.
    Je hebt al een lange, spannende en avontuurlijke reis achter de rug. Zo zie je maar weer: de politieman is je beste vriend.
    We wensen je een plezierige kennismakingsweek toe en geniet van alles wat op je pad komt.

groetjes van heit en mem.

• 20 Oktober 2013 - 09:45

Erik Baas:

Goodday mate!
    How's it hanging?!
    I'm sure you'r enyoing the first hours of this adventure!
    Don't forget to send pictures!

Have fun!

• 20 Oktober 2013 - 09:45

Bertha:

Hee broertje!
    Ben je alleen Auckland in geweest of ook de kroeg in geweest? ;-)

Have fun!
    Liefs Bertha

• 23 Oktober 2013 - 16:13

OmkeJappie En Tante Gryt:

Hello Chris,

With great pleasure that we read your travelogue.
    This is quite an undertaking for your.
    Stil hoping for a fun job where you can develop your language still good and we also wish you much fun.

Greetings Jappie uncle and aunt Gryt.