Charleston - Reisverslag uit Westport, Nieuw Zeeland van Chris Rinsma - WaarBenJij.nu Charleston - Reisverslag uit Westport, Nieuw Zeeland van Chris Rinsma - WaarBenJij.nu

Charleston

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

01 December 2013 | Nieuw Zeeland, Westport

Kia ora
Na 3 weken te hebben ingewoond bij de heer Donald Levy te Charleston, vond ik het wel leuk geweest. De eerste week vond ik echt het leukst. Veel activiteiten gedaan, maar dat waren ook dingen, die doe je 1x en daarna niet meer. De eerste week vertelde hij ook dat het hier ongeveer 3 a 4 uur per dag werken is. Dus om 8 uur sochtends opstaan, ontbijt en dan om 9 uur aan de slag. Tot een uurtje of half 1-1 uur werken, dan lunch en mag je zelf de middag inplannen. De tweede was alleen maar zon, dus elke middag naar het strand toe :). Dat is zo'n 2km fietsen dus wel te doen. Elke dag bij het strand was er een andere waterstand, dat kan wel zo'n 2 en een halve meter verschillen. De laatste 10 dagen was alleen maar regen. Gemiddeld zo'n 20 mm per dag, dus veelal niet zo veel gedaan. Een paar werkzaamheden die ik heb verricht waren een buitendouche en buitenbadkuip maken. De badkuip wordt op vuur gestookt. Daarnaast ook nog wat hout gehakt, onkruid verdelgen en gras gemaaid. Morgen (maandag) gaat mijn reis verder richting het zuiden: Franz Jozef Gletsjer (en beklimmen), Wanaka Lake en uiteindelijk Queenstown.
Veel succes donderdag met pakjesavond en Hem de groeten.

• 02 December 2013 - 13:07

Bartje:

mooi stukkie!
    succes op de gletsjer!

• 04 December 2013 - 20:11

Bertha:

Kia Ora (a goeie!)! Kia Ora (de groeten) and Kia Ora (Cheers!)!!!