Farming - Reisverslag uit Culverden, Nieuw Zeeland van Chris Rinsma - WaarBenJij.nu Farming - Reisverslag uit Culverden, Nieuw Zeeland van Chris Rinsma - WaarBenJij.nu

Farming

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

23 December 2013 | Nieuw Zeeland, Culverden

Hello friends, de afgelopen twee weken heb ik gewerkt bij Dan en Mandy op een boerderij 20 km ten westen van Culverden. Ik werd opgehaald uit Culverden waar ik door de shuttle werd gebracht uit Christchurch. Aangekomen op de boerderij, omringd door bergen, buren op 3 km afstand en het ligt aan het einde van de weg. De eerste middag mocht ik gelijk al de bulldozer 2 km terugrijden over een smal kiezel/zand weg op zo'n 500 meter hoogte. De dagen daarna moest ik met die zelfde bulldozer op een heuvel alle asbulten verschuiven zodat de het meer vlak werd. Die week was het best wel warm, daarom ging ik bijna elke dag met mijn Filipijnse vriend (die is hier de beekeeper/imker) naar de rivier voor een duik. Ook hebben we 2 dagen achter elkaar de koeien vanaf het land naar de boerderij "gejaagd". Hij heeft 17.000 hectare land dus dat is soms wel een eindje lopen. Daarnaast nog wat trekker gereden met de eg erachter om het vlakke land wat om te ploegen.
Maar nu is het tijd voor Christmas, dat ga ik vieren in Kaikoura, 200 km ten noorden van Christchurch, aan de kust.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Culverden

Mijn eerste reis: Nieuw Zeeland

-

Recente Reisverslagen:

02 Mei 2014

Bangkok

23 April 2014

Leaving NZ

14 April 2014

Back to backpackerslife

24 Maart 2014

Weekje naar het zuiden

28 Februari 2014

werk werk werk
Chris

Actief sinds 14 Okt. 2013
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 4208

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2013 - 02 Mei 2014

Mijn eerste reis: Nieuw Zeeland

Landen bezocht: